Čtvrtek, 24 listopadu, 2022
spot_img

Lidl posiluje svou pozici, dotahuje se na Tesco

- Reklama -spot_img

O úspěchu či neúspěchu rozhodují několik faktorů. Občas odvaha, občas štěstí, občas promyšlený a naplánovaný postup. Platilo to iv roce 2020, který se do historie zapíše jako pandemický. Právě pandemie nového koronavirus poznamenala výrazným způsobem i byznys. Velké části podnikatelů přinesla ztráty, ale pro jiné i příležitosti a nečekaný růst. INDEX vybral sedm podnikatelů a šéfů firem, kterým se dařilo a dalších sedm, kteří na tento rok nebudou vzpomínat v dobrém. A nejen pro koronu.

První vlnu pandemie provázely nájezdy spotřebitelů na obchody, v panice vykupovali trvanlivé potraviny a dezinfekční prostředky. I proto se začalo hovořit o „druhých Vánocích“.

Druhá vlna pandemie je o něco klidnější. Zákazníci zjistili, že velké zásoby si dělat nemusí. Do obchodu sice chodí méně často, ale zato nakupují větší košíky.

Tržby v maloobchodě podle Statistického úřadu SR například v září vzrostly meziročně o 5,8 procenta. V hypermarketech a supermarketech dokonce o 8,6 procenta. Tento typ prodejen roste od února nepřetržitě.

Řetězec Lidl pod vedením Matouše Galu pokračuje i během pandemie v dravém snažení o post jednotky slovenského maloobchodu.

Nejnovější články

spot_img

Další články z rubriky

Různé druhy hypoték pro mladé

Zvažujete hypotéku pro mladé a nevíte, zda zvolit státní hypotéku, nebo hypotéku od banky?...

Proč investovat do aplikací?

Peníze jsou cenná komodita, které se člověk vzdává poměrně nerad. A tak musí mít...

Je krátkodobá půjčka vždy drahá?

Na trhu finančních služeb existují dva hlavní produkty. Patří mezi ně úvěr a půjčka....

Reklamní předměty už nejsou jen kalendáře a propisky: pronikněte do světa těch originálních

S reklamními předměty se určitě setkala naprostá většina lidí. Propisky, bloky, diáře, fixy a...