Středa, 19 ledna, 2022

Síť potravin nezachránili ani silné jména, jde do konkurzu

- Reklama -

Chtěli prodávat poctivé potraviny.

Lákaly na kvalitní výrobky od Slovenské dodavatelů i nabídkou specialit z celého světa. Prezentovali se jako místo, kde přistupují k jídlu poctivě.

Přestože roste počet spotřebitelů, kteří se zajímají o původ potravin a chtějí se stravovat zdravěji, síti potravin My Food to nepomohlo.

Značka vstoupila na slovenský trh před dvěma lety, kdy otevřela v prosinci 2018 první prodejnu v bratislavském obchodním centru Central. O pár měsíců na to se rozrostla i do Auparku.

Hlavně lokální potraviny
Za prodejnami stojí společnost MyFood Park, která si loni připsala tržby milion eur, ale zároveň i ztrátu více než 400 tisíc eur. A přestože má za sebou silné jména, nedávno se sama poslala do konkurzu.

Nejnovější články

Další články z rubriky

Reklamní předměty už nejsou jen kalendáře a propisky: pronikněte do světa těch originálních

S reklamními předměty se určitě setkala naprostá většina lidí. Propisky, bloky, diáře, fixy a...

Citrín do vašeho života vnese slunce

Název citrín evokuje náš český citrón, nicméně úplně původně pochází z francouzštiny. Skutečně se...

Prodej firem aneb v kterých oborech začít podnikat?

V demokraticky nastavených státech vždycky platilo, že jediným spolehlivým zdrojem obrovského bohatství je podnikání. Chcete-li...

Když uděláte chlebodárci škodu

Pojištění už dávno nepatří mezi nevítané produkty, které by mělo obtěžující a nevýznamný charakter....