Středa, 19 ledna, 2022

Češi řeší reklamu operátora. Nezobrazuje tradiční rodinu, kritizují. Facebookový národ tak nereaguje poprvé.

- Reklama -

Český telekomunikační operátor Vodafone čelí v posledních dnech na sociálních sítích spršce nenávistných komentářů, které jsou namířeny proti jeho nejnovější vánoční kampani. Účinkují v ní dva kluci s indonéskými kořeny spolu s jejich českou matkou.

„Není vhodnější na českém trhu dát bílou rodinu? To se musí vše přebarvovat, aby se neřeklo, „píše jeden z komentujících. Podle nich reklama agituje za LGBT, uměle podporuje rozmanitost ve společnosti a navádí na akceptování uprchlíků.

Většinu nenávistných komentářů s rasistickým podtextem administrátoři na facebookové stránce Vodafonu smazaly. No zašlo to tak daleko, že Vodafone musel kampaň dodatečně vysvětlovat.

Mimo tradiční folklór

Generální ředitel Vodafone Petr Dvořák uznává, že do kampaně obsadili netypickou rodinu s (již nežijící) otcem indonéského původu. „Je to ale rodina, která tu s námi žije. Pro nás a také pro společnost je důležité, abychom propojovaly všechny lidi bez ohledu na jejich názor, barvu pleti, sexuální orientaci, pohlaví nebo kulturu, „dodává.

Nejnovější články

Další články z rubriky

Reklamní předměty už nejsou jen kalendáře a propisky: pronikněte do světa těch originálních

S reklamními předměty se určitě setkala naprostá většina lidí. Propisky, bloky, diáře, fixy a...

Citrín do vašeho života vnese slunce

Název citrín evokuje náš český citrón, nicméně úplně původně pochází z francouzštiny. Skutečně se...

Prodej firem aneb v kterých oborech začít podnikat?

V demokraticky nastavených státech vždycky platilo, že jediným spolehlivým zdrojem obrovského bohatství je podnikání. Chcete-li...

Když uděláte chlebodárci škodu

Pojištění už dávno nepatří mezi nevítané produkty, které by mělo obtěžující a nevýznamný charakter....